Wanneer je als werknemer binnen het sales team werkt, zul je regelmatig een belletje moeten plegen. Hierbij is het gebruikelijk dat je niet je privé telefoon, maar een zakelijke telefoon gebruikt. Het is dan fijn als je van je bedrijf een sim only zakelijk abonnement krijgt op je zakelijke telefoon, waarmee je onbeperkt kunnen bellen. Die sales opdrachten komen namelijk niet vanzelf binnen, dus is het belangrijk dat je vooruit kan. Op het gebied van Sim only zakelijk abonnementen zijn er genoeg aanbieders.
Telecombedrijven bieden een ruim aanbod aan sim only zakelijk abonnementen aan. Je hebt dus genoeg keuze om te kijken wat het best bij jou past! Wil je daarnaast meer te weten komen over de voordelen van een sim only zakelijk abonnement? Wees niet getreurd, in deze blog leggen we je alle ins- en outs uit over het het afsluiten van een sim only zakelijk abonnement.
Geen BKR-registratie
Met een sim only zakelijk abonnement hoef je geen BKR-registratie te betalen. Bij een privé telefoon dient dit wel te worden betaald. Dit maakt een zakelijk abonnement aantrekkelijker, aangezien je hiermee kosten bespaard.
BTW aftrekbaar
Aangezien je een werktelefoon uitsluitend gebruik voor werk, zijn de kosten die je maakt aftrekbaar. Het gaat hierbij om zowel de abonnementskosten als eventuele kosten voor het toestel. Je kunt deze kosten bij het invullen van je belastingaangifte van zowel de inkomsten- als de omzetbelasting aftrekken. Zo zie je maar weer dat een zakelijk telefoon abonnement je een financieel voordeel kan opleveren.
Relatief goedkoop
Een zakelijk telefoon abonnement is over het algemeen een stuk goedkoper dan het aanschaffen van een particulier abonnement. Dit zit hem vooral in de grote bundels die je vaak nodig hebt voor je zakelijke telefoon, waardoor je vaak hogere kortingen krijgt. Daarnaast vinden er regelmatig speciale aanbiedingen plaats met betrekking tot zakelijke abonnementen bij grote telecomaanbieders. Dit zorgt ervoor dat je altijd wel ergens een zakelijk abonnement kunt afsluiten voor een scherpe deal.
Snel hulp
De meeste partijen die zakelijke abonnementen aanbieden, zorgen voor een gratis 24/7 klantenservice voor bedrijven. Hierdoor kun je als bedrijf meteen terecht bij vragen en zit je niet te lang stil, wanneer iets misloopt met je zakelijke abonnement. Daarnaast bieden de providers vaak hulp aan bij het kiezen van het juiste zakelijke sim only abonnement wat bij de wensen van jouw bedrijf aansluit. Zo heeft een marketingbureau bijvoorbeeld andere behoeftes dan een thuiskapper. Kortom, met een zakelijk abonnement weet je dat providers extra service bieden en je graag snel willen helpen met eventuele problemen.
Het afsluiten van een sim only zakelijk abonnement is zo geregeld. Het is belangrijk om daarbij de telecomproviders op een rijtje te zetten die bij de behoeften van jouw bedrijf passen. Schroom bij vragen niet om contact op te nemen met een provider, aangezien ze altijd bereid zijn om je te helpen. Sluit je deal af en je kunt gaan bellen!